خريد خانه در استانبول خريد خانه در استانبول .

خريد خانه در استانبول

قيمت خانه در استانبول

مالكان مي توانند روزها را در شهر سپري كنند و از جاذبه هاي گردشگري كه تعداد زيادي از آنها وجود دارد بازديد كنند و اوايل عصر براي صرف شام در محيطي آرام تر به خانه بازگردند. براي آن مواقع يك شب پر جنب و جوش لازم است، يك سفر سريع با ماشين يا اتوبوس (30 دقيقه) به مركز شهر كه در آن مالكان مي توانند از شام و رقصيدن در مكان هاي شاد لذت ببرند.

سرمايه گذاران آپارتمان هاي فروشي در استانبول، مرمره، تركيه در يك سرمايه گذاري مستحكم در ملك سرمايه گذاري مي كنند. استانبول مقصدي رو به رشد براي تعطيلات است كه گردشگران آخر هفته مي خواهند فرهنگ متفاوتي را تجربه كنند. آنها از تمام شهرهاي اروپا ديدن كرده اند و مي خواهند لمسي از شرق را امتحان كنند.

استانبول با مكان‌هاي شگفت‌انگيز و جاذبه‌هاي ديدني بسيار لذت بخش است. همه چيز در مورد استانبول از نظر فرهنگي با شهرهاي غربي متفاوت است. اگرچه، زندگي مي تواند مدرن باشد، اما بسيار سنتي است و گردشگران در آنجا هجوم مي آورند. برخي از آنها در يكي از هتل هاي بسيار عالي اقامت خواهند داشت، با اين حال، بازديدكنندگان به طور فزاينده اي ترجيح مي دهند در آپارتمان هاي خصوصي اقامت كنند زيرا فضاي بيشتر، حريم خصوصي و آزادي حركت را ارائه مي دهند.

اين امر به نوبه خود درآمد پرسودي را براي صاحبان اين آپارتمان ها در طول سال فراهم مي كند. بله، مردم در تمام ماه هاي تابستان از آن بازديد مي كنند، اما از آنجايي كه تركيه از آب و هواي مديترانه اي برخوردار است، تابستان ها خشك و گرم است و زمستان ها معتدل و با اندكي باران مي بارد.در خارج از فصل اوج تابستان، اين زمان ايده آلي براي كاوش در استانبول بدون نياز به گشت و گذار در دماي بالاست.

چيزي كه سرمايه‌گذاران خواهند ديد اين است كه گردشگران مي‌آيند و مي‌روند و براي چند روز اينجا و آنجا در شهر مي‌مانند و سپس مي‌خواهند زماني را در كنار ساحل در حاشيه شهر بگذرانند. همانطور كه قبلاً گفته شد، آپارتمان هاي اين مجتمع ها بسيار محبوب هستند زيرا چنين امكانات شگفت انگيزي را ارائه مي دهند. آنها هم يك شهر و هم موقعيت ساحلي را ارائه مي دهند كه هر دو جهان را با موفقيت تركيب مي كند.

قيمت خانه در استانبول


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۵:۲۴ توسط:فائزه عليزاده موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :