خريد خانه در استانبول خريد خانه در استانبول .

خريد خانه در استانبول

چگونه ميتوان در استانبول ملك خريد؟

اين منطقه در استانبول تحت يك جنبش ساخت و ساز سنگين است كه ارزش سرمايه گذاري املاك و پروژه ها را افزايش مي دهد.منطقه باهچه شهير در سمت اروپايي استانبول و زير نظر شهرداري باشاكشهير واقع شده است.

اين منطقه پيچيده و منظم است زيرا يكي از معتبرترين محله هاي شهر است.ارزش املاك و مستغلات در اين منطقه به دليل جابجايي سنگين شهري و پروژه هاي زيربنايي انجام شده توسط دولت تركيه شاهد افزايش مستمر است.علاوه بر اين، ارزش املاك در استانبول منطقه پس از اتمام ساخت خط جديد مترو افزايش خواهد يافت كه باهچه شهير را به بقيه استانبول متصل مي كند.

https://www.mioola.com/khanedaristanbul/

اين پروژه هاي بزرگ باهچه شهر را به يكي از مناطق مناسب براي سرمايه گذاري املاك در استانبول تبديل مي كند.اين منطقه همچنين داراي پارك هاي زيادي، مناطق سرسبز و بسيار آرام است كه بسياري از كساني كه مايل به اقامت در شهر هستند را به خود جذب مي كند.بيمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس بين‌المللي در باهچه‌شهر فراوان است كه آن را براي خانواده‌ها بسيار مناسب مي‌كند.

اين پروژه خدمات زيادي مانند استخر روباز و بسته دارد.اتاق هاي سونا و حمام تركي.علاوه بر پاركينگ هاي سرپوشيده و روباز كه در اختيار تمامي ساكنين پروژه مي باشد.ناگفته نماند در استانبول پارك ها، زمين هاي بازي كودكان و باغ هايي كه كاملاً با مناظر اطراف تركيب مي شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۱:۰۶ توسط:فائزه عليزاده موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :