خريد خانه در استانبول خريد خانه در استانبول .

خريد خانه در استانبول

فروش ملك در استانبول با قيمت خوب

ممكن است ليست املاك اين منطقه اروپايي استانبول شيشلي را ديده باشيد. اين يك نقطه شلوغ در شهر با تعداد زيادي مراكز خريد و دفاتر تجاري است. هنوز هم مي توانيد در آنجا به دنبال آپارتمان بگرديد، اما خريد آن چندان براي شما مناسب نيست، به خصوص اگر بودجه متوسطي داريد.

آيا به دنبال بهترين و مقرون به صرفه ترين منطقه براي خريد ملك هستيد؟

آپارتمان هاي فروشي در استانبول در منطقه بومونتي مي تواند بهترين انتخاب شما باشد. اين منطقه هنوز در مرحله توسعه است و يك منطقه به سرعت در حال رشد در كل شهر است. با اين حال، در مرحله بعد، بقيه خانه در استانبول چندان توسعه نيافته است، اما مردم اكنون به سمت توسعه حركت مي كنند. قيمت ملك در اين منطقه به دليل توسعه مداوم در منطقه كمي پايين نگه داشته شده است. اين بهترين فرصت براي كساني است كه آپارتمان هاي ارزان براي فروش در استانبول هستند.

پس آيا بودجه بالايي داريد؟

آيا عاشق آپارتمان هاي لوكس هستيد كه در آن همه پيشرفت ها قبلا اتفاق افتاده است؟ اگر اينطور است، پس بهترين ملكي كه مي توانيد به دنبال آن باشيد در منطقه نيسانتاسي است. راحت ترين تجربه سبك زندگي به اين منطقه داده شده است. آپارتمان هاي مجلل در استانبول با نرخ هاي بالاتر در دسترس خواهند بود، اما ارزش فروش مجدد آنها نيز خوب است. پنت هاوس ها در منطقه نيسانتاسي قابل مقايسه نيستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۵۳ توسط:فائزه عليزاده موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :