خريد خانه در استانبول خريد خانه در استانبول .

خريد خانه در استانبول

خانه در استانبول چگونه ميشود خريد؟

استانبول پايتخت تركيه و يك مقصد بسيار محبوب براي تعطيلات است. در قلب استانبول تكسيم قرار دارد، منطقه‌اي شلوغ كه به‌خاطر رستوران‌ها و مغازه‌هاي فراوان و همچنين تاريخ پر جنب و جوش و شگفت‌انگيزش شناخته مي‌شود. ميدان تقسيم، بخش اصلي نمادين منطقه، مركز اصلي گردشگري و حمل و نقل و بازار خياباني شلوغ است. چيزهاي زيادي براي ديدن و انجام دادن وجود دارد كه انتخاب محل ماندن مي تواند دشوار باشد.

طيف گسترده اي از اجاره تعطيلات در تقسيم را ارائه مي دهد، مانند يك مهمان خانه يا آپارتمان كه در آن مي توانيد مانند يك محلي و نه فقط يك گردشگر زندگي كنيد. به طور ويژه برخي از منحصر به فردترين و با موقعيت مكاني مناسب براي اجاره تعطيلات در تقسيم را انتخاب كرده است تا به شما امكان دهد به راحتي منطقه را كاوش كنيد، و هنگامي كه تصميم گرفتيد ادامه دهيد، چرا به اجاره هاي تعطيلات در سيسيل نگاه نكنيد، رزرو كنيد. ملك در استانبول يك آپارتمان در يا يك مهمانخانه در توسكاني از هر كجاي دنيا كه مي خواهيد بازديد كنيد، مكان مناسبي براي اقامت شما دارد.

انتخابي از اجاره تعطيلات در تقسيم را به شما ارائه مي دهد كه در آن مي توانيد شهر را از خانه دور از خانه كاوش كنيد. اجاره تعطيلات در تقسيم شما را در شلوغ ترين قسمت استانبول قرار مي دهد. ميدان تقسيم محل بناي يادبود جمهوري است كه پس از جنگ استقلال تركيه برپا شده است. مركز فرهنگي آتاتورك همچنين مكاني است كه بايد از آن ديدن كنيد تا درباره تاريخچه اين منطقه بيشتر بدانيد و اگر در طول گي پرايد از اين منطقه ديدن كنيد، ميدان تقسيم ميزبان جشن‌هاي شاد و رنگارنگ است و فضاي مهماني بي‌نظيري را به منطقه مي‌بخشد.

https://estanbolkhane.***blog.net/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۹:۳۷ توسط:فائزه عليزاده موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :